Jaunumi
Drukāt

Kā pandēmijas laiks ietekmē primsskolas vecuma bērnus

Ikviena ģimene pandēmijas ierobežojumu laikā saskarās ar lielākām vai mazākām grūtībām. Par pieredzi mācīties un motivēt mācīties mājās var pastāstīt gan skolēni, gan vecāki. Medijos diezgan plaši runāts arī par pusaudžu psihoemocionālo stāvokli, tomēr līdz šim mazāka uzmanība pievērsta pirmsskolas vecuma bērnu labsajūtas novērošanai vai mērījumiem.

"Covid-19 pandēmijas ierobežojumi radījuši apstākļus, kas ietekmē arī bērnus vecumā līdz sešiem gadiem. Šīs situācijas ietekmi uz bērnu psihoemocionālo stāvokli pagaidām nav iespējams pamatot ar pietiekamiem zinātniskiem pētījumiem, taču novērojumos ģimenēs un pirmsskolas iestādēs var secināt, ka situācija izmaina dzīves ritmu un paradumus, tas ietekmē bērna psihoemocionālo attīstību, bet blaknes nav tikai negatīvas," raksta sabiedrisko mediju portāls lsm.lv, solot turpmākajās nedēļās ieskatīties gan ģimeņu dzīvēs, gan citu ekspertu un valsts iestāžu pārstāvju viedokļos, kā arī raksturojot situāciju un dodot vecākiem praktiskus padomus.

Foto: unsplash.com/@lunarts 

Mūsu sadarbības partneri